RECENSION FYLLA ROSITA

SÅHÄR E DE.... JA CONNY BULAN SAMT BOTTIBOTTI VA PÅ STORHEDEN Å DÄR HAR DOM JU ETT SYTEMBOLAGET ....så vi tänkte att vi sku pröva nå fylla i flaska iställe för dunk så vi köpt 6 flarrer rosita å skåla på..... sen sku vi gå på MYRORNA och RUSTA men från RUSTA minns ja it nå så ja antar fyllan funka????
vi tog nå parfym från RUSTA å sålde till MYRORNA sen köpte vi tillbaks den på MYRORNA o lade i hyllan på RUSTA för de e it nå bra å stjäla.....e  it gangster..... här e flaskan


Kommentarer
Postat av: Lasse

hehe den drack man i sin ungdom :-)

2009-07-15 @ 20:27:20
Postat av: Gunnar

Seriöst! Det här var den sämsta bloggen jag någonsin läst. Din iq kan ju ej överstiga en metmasks. Lägg ner skrivandet och börja studera så det kanske blir något utav dig, och inte bara en loser.

2009-07-16 @ 15:42:15
URL: http://www.
Postat av: Bodenfyllan

gunnar e bög han har it ens skoter!!

2009-07-16 @ 17:23:00
URL: http://bodenfyllan.blogg.se/
Postat av: spjuvern

visst är vi vilse gunnar... du behöver inte anslå den tonen för att slå in det ännu hårdare, det vi redan vet... säg. jag är ju fan av bodenfyllan. vad är det som är fel? och hur skall jag komma rätta med detta fel? jag fiskar efter halmstrån. din länk fungerar inte gunnar. korrigera den, vi behöver den rätta vägen i klartext, kom ner till oss och tala till oss, visa oss den rätta vägen

Postat av: spjuvern

snälla gunnar, säg att du har en skoter och att du inte är bög. i dig kände jag ju vittringen av en winner och potentiell ledstjärna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0